کارتن پارت و مراحل کارتن سازی

 کارتن پارت یکی از شرکت‌ها و تولیدکنندگان کارتن‌های بسته بندی در تهران است که نسبت به سایر شرکت‌ها، سعی در ارائه خدمات متمایز و متفاوت تری دارد. شرکت کارتن پارت با سابقه ای 15 ساله و برخورداری از پرسنلی مجرب و ماشین آلات روز چاپ و بسته بندی در فضایی به مساحت 30000 متر مربع , که 10000 متر مربع اختصاص به بخش تولید دارد و 1000 متر مربع محیط اداری و رفاهی راشامل می شود, سعادت خدمتگزاری در زمینه تولید را داراست.

کارتن سازی کارتن پارت با انجام کلیه خدمات از طراحی و چاپ کارتن تا نگه داری و انباشت و استفاده از کامیون‌های مسقف برای رساندن محصولات تولیدی تا دست مصرف کننده، همه را به بهترین صورت ممکن انجام میدهد.

کارتون سازی کارتن پارت، فرآیند خدمات خود را به 3 دسته‌ی مهم تقسیم کرده‌ایم. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های خدمات ما، خدمات طراحی کارتن بسته‌بندی است. این بخش که قبل از بخش خدمات چاپ کارتن صورت می‌گیرد به یکی از تاثیرگذارترین بخش‌های فرآیند تولید کارتن بسته‌بندی تبدیل شده است.

شرکت‌ها و برندها برای اثربخشی بیشتر بروی مخاطبین از چاپ اختصاصی برند بروی کارتن و جعبه های کارتنی خود استفاده می‌کنند. فرآیندها و انواع مختلفی از روش‌ها برای چاپ روی کارتن استفاده می‌شود که انتخاب هر یک، وابسته به میزان سرمایه، محدودیت زمانی و کیفیت مورد نظر است:

چاپ مستقیم بروی کارتن:

خب همان‌طور که از نام این روش مشخص است، طرح و نوشته مستقیما بروی کارتن و جعبه کارتنی چاپ می‌شوند. این روش چاپ روی کارتن از طریق فلوکسوگرافی انجام می‌شود. از چاپ فلکسو براحتی بروی سطوح ناهموار و غیر همسطح می‌توان استفاده کرد.

چاپ غیر مستقیم روی کارتن:

در این روش، چاپ روی کارتن در دو مرحله انجام می‌شود. مانند چاپ لمینت! در مرحله اول چاپ بروی یک کاغذ با ضخامت کم انجام می‌شود و در مرحله‌ی دوم کاغذ روی کارتن چسبانیده می‌شود. یکی از مزیت‌های استفاده از این روش کیفیت بالای چاپ است.