فرم و نقش ظروف چینی

تحقيقات ما نشان ميدهد مهمترين نکته در هنگام خريد سرويس چيني جهيزيه ، فرم ظرف و طرح و نقش روي آنها است. بنابر اين لازم است در هنگام انتخاب به زيبايي فرم، رعايت اصول ارگونومي در طراحي، کاربردي بودن ظروف و به موازات همه اينها به رنگ و نقش دلخواه خود توجه نماييد.
اگر علاقمند به رنگ خاصي هستيد يا تمايل به هماهنگي ظروف آشپزخانه با دکوراسيون منزل يا ساير اشياء پذيرايي خود داريد، بهتر است ظروفي را که داراي تنوع کافي نقش و طرح باشند، خريداري نماييد. به خاطر داشته باشيد که ظروف چيني ساليان دراز خاطرات سالهاي خوش زندگي شما را برايتان زنده خواهند کرد و اگرچه گرفتن مشاوره از نزديکان در اين انتخاب به شما کمک مي کند، ولي نهايتا ظروف چيني سرويس جهيزيه شما مي بايست مطابق ميل و سليقه خودتان خريداري گردند.پس به سليقه خود اعتماد داشته باشيد و اجازه ندهيد ديگران شما را در انتخاب طرح محبوبتان مردد نمايند.
انتخاب ظروف چيني با توجه به نوع پذيرايي انجام مي پذيرد. به اين معني که براي مراسم رسمي و پذيرايي از ميهمانان خاص معمولا از رنگها و نقوش کلاسيک و براي استفاده روزمره در منزل از سرويس هاي چيني با رنگهاي شاد و اشتها آور استفاده مي شود. 

زرايران