تاثیر هدایای تبلیغاتی در کار شما و ذهن مشتری
مطمئنا همه با سررسيدهاي سال نو يا خودکار تبليغاتي که برند شرکت هاي مختلف روي آن حک شده آشنا هستيد و داشتيد ويا حداقل براي يک بار هم که شده ديده ايد .سررسيد يکي از معمول ترين و قديمي ترين هداياي تبليغاتي هست که تقريبا همه ما با اون آشنا هستيم
خب اول که يک سررسيد رو ميبيند دقت ميکنيد براي چه شرکتي هست؟
بعد کنجکاو ميشويد که فعاليت اين شرکت در چه حيطه ايي مي باشد و بعد هم آدرس شرکت و..
که اين ميتواند چند تاثير مختلف و مرحله ايي داشته باشد .اولين تاثير و مهم ترين آن ميتواند اين باشه که اسم اون برند براي شما آشنا خواهد شد يک جورايي شنيده شده .دومين تاثيرش اينه که اگر به حيطه فعاليتي اون شرکت احتياج داشته باشيد حتما و حتما سعي ميکنيد در اولين فرصت با اون شرکت تماس گرفته و با روند کاري و قيمت و.. بيشتر آشنا بشويد
سومين تاثيرش اينه که اگر کسي از اطرافيان شما نيازمند همکاري با اون شرکت باشد در خاطر شما خواهد ماند و در اولين ديدار با آن شخص مطرح خواهيد کرد
اين توضيح مختصر براي اين بود که بتوانم به شما يک ديد از تعريف هديه تبليغاتي بدهم
هديه تبليغاتي ميتونه انواع مختلفي داشته باشه و در مواقع مختلف استفاده شود
براي مثال ميتونه
يک کيف مديريتي ،يک تي شرت تبليغاتي ،ماگ تبليغاتي ،کلاه ،فلش ، پاور بانک ،خودکارتبليغاتي، شکلات و بي نهايت هداياي ديگه که ميتونه شامل
هداياي تبليغاتي سفارشي و انحصاري تقسيم بشه
تمامي اين هدايا ميتواند به شکل دلخواه شما با متن و لوگو انتخابي شما توليد شده و در مناسبت هاي مختلف مثل اعياد يا هر زمان دلخواه ديگرهديه داده شود
و شما با اين کار ميتوانيد در ذهن مشتريان خود ماندگار شويد و شانس جذب مشتري جديد رو داشته باشيد